Categorieën

PayPal

De geschiedenis van Regenboogschaap

In het eerste jaar van mijn studie Marketing kwam ik Jourik tegen, we werden verliefd en al snel woonden we samen. Jourik, ICT’er vroeg mij op een dag of hij voor mij geen webshop kon maken, het zaadje was gepland! Beetje bij beetje werd Regenboogschaap steeds groter. In het vierde jaar van mijn studie, ik was inmiddels zwanger van Bram, deed ik een minor ondernemerschap.

Het was de uitgelezen kans een mooi plan voor Regenboogschaap te schrijven. Toen ik mijn plannen presenteerde, aan twee heren op leeftijd, werden al mijn plannen onderuitgehaald. Het kwam erop neer dat mijn plan geen kans van slagen had. Ik kreeg een zesje (uit medelijden?)

Dit deed mij absoluut niet stoppen, ik werd alleen maar meer en meer gedreven om van mijn droom de werkelijkheid te maken! Langzaam maar zeker bleef Regenboogschaap groeien en met het groeien van het bedrijf groeide ook mijn geloof in Regenboogschaap. Op het moment dat het halve huis vol dozen stond en we letterlijk over alle dozen struikelden, werd het tijd voor een volgende stap, een bedrijf buitenshuis en in 2022 zijn we nogmaals verhuisd en beschikken we nu over een grote webshop met showroom.

Alle producten die ik verkoop, daar sta ik 100% achter. Het zijn duurzame producten die op een eerlijke manier tot stand zijn gekomen en van hoge kwaliteit zijn. Alleen dan hangen ze hier in de winkel! Daar doen wij absoluut geen concessies in.

Regenboogschaap maakt mij zo gelukkig! Het geeft mij en ons gezin de mogelijkheid om buiten school zelf de kinderen op te vangen en op de school van de kinderen, de Vuurvogel in Ede ook te helpen. Door jouw aankoop help jij ons deze droom te verwezenlijken en daarvoor ben ik je dankbaar! Jouw aankoop draagt bij aan de sportlessen van mijn kinderen en het betalen van de vaste lasten van ons rijtjeshuis.

Wat je van mij mag verwachten?

Ik  streef ernaar elke dag alle bestellingen te verzenden en ik verpak alle bestellingen met liefde. Alleen in de drukste periode van het jaar, kan het voorkomen dat het simpelweg niet lukt alle bestellingen weggewerkt te krijgen. Ook in de zomer doen we het wat rustiger aan, dit vermeld ik altijd duidelijk op de website.

Zelf vind ik het belangrijk duidelijk en snel te communiceren. Ik probeer dan ook ‘s avonds en in het weekend regelmatig nog naar mijn mail te kijken om al jullie vragen te beantwoorden. Niks zo vervelend als lang op een antwoord moeten wachten. Ook per what’s app en sociale media proberen we goed bereikbaar te zijn voor jullie.

 

 Mireia Damwichers en Jourik Feenstra, de personen achter Regenboopschaap

Mijn naam is Mireia Feenstra Damwichers en ik ben de persoon die zorgt voor het assortiment, het behandelen van de emails en het versturen van alle pakketjes en ben daarmee het eerste aanspreekpunt voor klanten. Mijn partner Jourik Feenstra heeft de website gebouwd en onderhoudt de technische kant van de website. Samen met onze zoons Bram en Guus en onze pleegdochter wonen wij in Ede.

ons gezinnetje


Ok, begrepen!
Deze website gebruikt cookies Meer details